Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, June 7, 2014

Kisah buah

Kisah 3 Pilot yang ditangkap oleh suku kaum Kanibal, ketiga2 pilot yang ketakutan tersebut memohon agar tidak dibunuh.
Maka ketua suku kaum itu pun berkata,
‘Klau korang semua nak hidup, korang kena masuk hutan & bawa 10 buah yang sama jenisnya.
Tapi korang hanya ada masa 3 jam saja!’
Sebelum 3 jam, pilot yg 1 pun akhirnya sampai dan bawa 10 epal.
Ketua Suku : "Ok, kamu dah bawa 10 biji epal. Sekarang masukkan semua epal tu ke dalam lubang dubur kamu satu persatu.
Kalau kamu merintih atau bersuara, kamu akan saya bunuh!"
Dengan penuh perjuangan & ketahanan akhirnya epal pertama dapat di masukkan.
Tapi untuk epal yang ke 2 dia tak dapat menahan kesakitan dan terus menjerit.
Dengan kejam ketua suku tadi terus memenggal kepala si pilot. Maka naiklah pilot tadi ke syurga.
Pilot ke-2 pulak tiba dengan  membawa 10 biji anggur.
Dan ketua suku tadi terus memberikan arahan yang sama.
1 anggur masuk, 2 anggur, 3 anggur, tapi pada saat dia nak masukkan anggur yang ke 10, ketua suku tadi tiba2 memotong kepala pilot ke-2.
Naik la pilot ke-2 tadi ke langit dan berjumpa dengan pilot-1 tadi.....
Pilot 2 : Wah, kau pun mati jugak?
Pilot 1 : Ye la, aku bawak epal. Tak tahan sakit! Sial betul ketua suku tu, syaratnya susah sangat!
Habis kau bawak buah apa?
Pilot 2 : Anggur
Pilot 1 : Anggur?? Tu kan senang! Kecik aje, tak sakit pon!
Pilot 2 : Memang betul. Semua anggur aku hampir masuk ke dalam lubang dah..
Tapi tiba2 aku ketawa dan habis semua anggur yang aku masukkan tadi keluar balik…..

Pilot 1 : Bodoh kau! Kenape kau ketawa?
Pilot 2 : Habis tu, masa aku nak masukkan anggur yang ke 10, aku nampak pilot ke-3 bawak buah durian...
giler ko..!!! durian tu..!!!
hahaha....
hahaha....

9 comments:

Mr Hakeem said...

http://Earn4Share.com/?id=10984

Anonymous said...

Mak aii..

Anonymous said...

Kalau saya saya bawak ceri...........

Anonymous said...

Kalau ak bawak buah mempelam cicah kicap campor asam boi

Anonymous said...

Kalau ak lari jupa rima bunuh lepastu
kaum gila tu terus lari

Anonymous said...

Hahahaha.. Sakit perut aku gelak... Hahahahaha

Anonymous said...

Haha..kalau bawak durian..baling je lah buah tu kat puak karnibal tu gerenti diorang arwah..hihi

Receh Buck said...

Ringkas Pendek... kisah lawak

Amyrul Aizad said...

Gay giler puak kanibal tu