Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, February 16, 2013

Siapa Bodoh? Berdiri!

Ada sorang cikgu sekolah rendah. nama dia cikgu intan. die ni mengajar subjek bahasa inggeris. tiap² ari kan mesti cikgu intan ni tensen. sebab bebudak kat kelas yang dier ngajar tu bebal belaka. dah dekat setengah tahun die ngajar murid² die masih tak tau ape². satu ari tu dengan tensenye die berdiri kat depan murid² die dgn muka yang marah.. sambil tu die pun cakaplah.. "sapa rasa diri dia bodoh berdiri sekarang!" tiba-tiba sorang budak bernama ahmad berdiri. "hah, bagus sapa lagi nak mengaku macam ahmad ni?" tanya cikgu intan. "er.. cikgu" ahmad menjawap.. " sebenarnya saya kesian kat cikgu berdiri sorang² kat situ macam orang bodoh!" selamba jer ahmad cakap mcm tu...

No comments: